შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზები

1 სემესტრი
მე-6 კლასი
#1 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-ბ კლ
#1 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-დ კლ
#2 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-ბ კლ
#2 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-დ კლ
#3 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-ბ კლ
#3 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-დ კლ

მე-7 კლ
#1 შემაჯამებლის ანალიზი მე-7-ბ კლ
#2 შემაჯამებლის ანალიზი მე-7-ბ კლ


მე-2 სემესტრი
მე-6 კლასი
#4 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-ბ კლ
#4 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-დ კლ
#5 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-ბ კლ
#5 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-დ კლ
#6 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-დ კლ
#6 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-ბ კლ
#7 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-ბ კლ
#7 შემაჯამებლის ანალიზი მე-6-დ კლ

მე-7 კლასი
#3 შემაჯამებლის ანალიზი მე-7-ბ კლ
#4 შემაჯამებლის ანალიზი მე-7-ბ კლ
#5 შემაჯამებლის ანალიზი მე-7-ბ კლ

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога