2020-2021

 კალენდარული  გეგმები

მე-10 დ კლასი

მე-9 ბ კლასი

მე-8 ბ კლასი

მე-6 ა, ბ კლასები

მე-5 ა,დ კლასები


თემატური გეგმები

მე-10 დ კლასი

მე-9 კლასი

მე-8 კლასი

მე-6 კლასი


კომპლექსური  დავალებები (მე-8 კლ)

 ატომის შედგენილობა და ელექტრონული აღნაგობა

ელ. აღნაგობა, შრეები

ჰაერის შემადგენლობა და მნიშვნელობა

წარმოდგენა ატომის შესახებ

ნახშირორჟანგი, გლობალური დათბობა

ფიზიკური და ქიმიური მოვლენები

ნარევის კომპონენტებად დაყოფა

 

კომპლექსური დავალებები (მე-9 კლ)

არამეტალები და მეტალები

ინდიკატორები

ნივთიერებათა რაოდენობრივი მახასიათებლები

ფუძეები და მათი როლი ბუნებაში

ოქსიდების მნიშვნელობა


კომპლექსური დავალებები (მე-5, 6 კლ)

ცხოველთა  ქცევა მე-5 კლ

ფიზიკური და ქიმიური მოვლენები-6 კლ



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზები